1

Téma: Plzeň-Cuxhaven

Tak se nám tu klube zajímavej projekt...
http://hosting.pilsfree.net/js-projekt/labe/

If you want the ultimate, you've got to be willing to pay the ultimate price.

2

Re: Plzeň-Cuxhaven

U nás se v loděnici obyčejně chlapci jeden tejden nalejou a vsaděj o prase.
Druhej tejden sednou do lodě a dojedou do Hamburku.
Třetí tejden to prase zporcujem.
Půl roku předem to vokecávat nemá nikdo čas.

I když plzeň - hamburk solo, bude spíš o tom jak projet berounku s plnou lodí a nerozjebat jí nebo sebe na sračku.

3

Re: Plzeň-Cuxhaven

Mě na tom teda přijde zajímavej ten úsek Hamburk - Cuxhaven. Nerad bych v ústí Labe počítal ty přílivy a kličkoval v lodním provozu.
Myslím, že jsi Jiří dost přísnej. Co je pro někoho každotýdenní záležitost a sázka "o prase", to může být pro někoho životní výkon. V době kdy 99% národa není schopná prožít nějaký dobrodružství a osobně se někde angažovat je to světlo ve tmě.

If you want the ultimate, you've got to be willing to pay the ultimate price.

4

Re: Plzeň-Cuxhaven

Berounka s naloženým seakayakem bude hodně nepříjemná. Jezdím ji pravidelně a přenášení je problém vždy. Málo vody znamená hodně mělčin,ale dá se jet až k jezům. Hodně vody je příjemnější na jízdu,ale jezy se musí zdlouhavě obnášet. S Prahou mám špatné zkušenosti,proto se ji snažím vyhnout.Dojíždím max. Troja ,nebo začínám na Cindě. Pod Prahou je paráda,ale za hranicemi sílí doprava a je úplně jedno jaký je roční období. Spodní Labe neznám,ale doprava,přílivy,proud zkrátka asi bude úplně jedno,kdy se pojede a kdy se bude odpočívat. Pokud bude možnost tak bych kousek popojel sním. A udělal si drobný výlet po  Labi.

5

Re: Plzeň-Cuxhaven

Nikterak se nesnažím snižovat popisovanej výkon.
Jen mi přijde úsměvný, kvůli němu vytvářet webový stránky.
Možná je důležitější aby to "všichni věděli" než tim zadkem fakt hnout.

6

Re: Plzeň-Cuxhaven

JK napsal:

Nikterak se nesnažím snižovat popisovanej výkon.
Jen mi přijde úsměvný, kvůli němu vytvářet webový stránky.
Možná je důležitější aby to "všichni věděli" než tim zadkem fakt hnout.

Ahoj. Můžeš mě mít za grafomana, ale já mám v hlavě hromadu neznámých, které jsem si začal psát a řešit. Protože stejný problém má víc lidí, tak jsem to psal rovnou na Web a přidal nějaké vysvětlení, aby to nebylo jen suché psaní. Třeba to někomu dalšímu pomůže. Mě také pomohlo těch pár věcí, které jsem takto posbíral. No a sem tam mi někdo radou pomůže něco vyřešit. Moje neznámé asi máte většinou vyřešené a považujete je za banální, chápu ale mě přesto trápí a budu vděčen za každou pomoc.

Mám najeto mnoho kilometrů na divoké vodě a na našich řekách, ale nemám zkušenost s lodní dopravou mimo pár svezení po Praze. Ještě dost věcí mi hlavou vrtá. Namátkou třeba přívoz jako je v Rathenu a jeho žluté bojky na laně přes řeku, když je víc vody ... musím zastavit u břehu a počkat až se odlepí a udělá mi opět průjezd? Co když to hodně poteče a třeba se mi to nepodaří? ... na vracáky to tam moc nevypadá. Balení do lodě. Vesta (moje na divokou vodu mě moc omezuje v pohybu ... na štreky se nepoužívá ... musím ji vůbec mít nebo je to jen moje volba?) ...

Fyzicky bude asi nejhorší ta Radbuza a Berounka (přenášení), ale ty pro mě nejsou neznámé. Tam jen nesmí povolit záda.

Klasik

7

Re: Plzeň-Cuxhaven

Ahoj Klasiku, pro začátek by nebylo špatný si prostudovat řád plavební bezpečnosti. Získáš představu jak se jednotlivé objekty na vodě budou chovat a jaké chování budou očekávat od tebe. A neboj, žádnej mordor to není, třeba v Práglu může být celkem provoz, ale vždycky se můžeš šourat někde podél břehu a tady dole toho zas tak moc nejezdí. Jak už jsem psal, spíš bych viděl problematickou část Hamburk - Cuxhaven. To je opravdu dálnice, ale zase, všichni fičej ve vybójkovaný trase, dá se uhnout do šířky. Akorát tam bude problém s utíkající vodou při odlivu.
Blbý je, že v tvym věku (se vší úctou) už člověk není takovej pankáč aby do toho hupnul - že vono to jako nějak dopadne:-) ale tak je to v zásadě tak nejlepší.

If you want the ultimate, you've got to be willing to pay the ultimate price.