Tony napsal:Jirka Vlčí Dech napsal:...
No moje výhrady k dělený lodi jsem Ti říkal na Orlíku. Problém je když potřebuješ v jednom sešroubovat díl kokpitu a přídě. Ale pokud by to bylo udělaný jako to má španělskej FunRun- tedy šrouby zabudovaný, tak to by bylo asi nejlepší.
Pak muze byt problem, ze ta zalaminovana cepicka se povoli nebu bude rezavet..radsi to mit jako Standa u Trien..
Celkem dost jsem nad tím dumal když jsem měl dělenou Trienu. Pokusničil jsem s rychloupínáky, to bylo rychlé, ale kajak se nedal sesadit úplně přesně, protože dřík rychloupínáku měl menší průměr než díry pro původní šrouby. Dobrý řešení je to co teď používá Mejdží, zalaminovaný matice, sice je tady problém s tím, že se jak píšeš může zalaminovaná matka povolit, ale to se snadno opraví - stačí odsekat dlátkem a znovu přilaminovat. Nejlepší řešení mi právě přišlo to co používá FunRun sice z toho trochu čumí šrouby, ale jsou vlastně schovaný v těch miskách. NDK a Rockpool používají petlice, což je sice jednoduchý řešení, ale asi to dost brzdí kajak, na spodku to vybrání bude způsobovat turbulence při obtékání a bude se to zanášet bordýlkem. Jedinou výhodu petlicovýho řešení vidím v tom, že si naloženej kajak rozebereš na pláži a odnosíš někám na tábořiště v kusech.
Předpokládám, že tuhle stránku znáš: http://sectionalseakayak.blogspot.cz/
If you want the ultimate, you've got to be willing to pay the ultimate price.