1 Naposledy upravil: Tony (19.6.2013 00:23:25)

Téma: Triena sea kayaks

Toto témata jsem přidal jako vlastník Charona. V loděnici máme Elefterii HV. Obě lodi jsou dobré ale britský tvar mi sedí víc. Zatím nejsem schopen vysvětlit proč. Pokud máš nějakou jinou loď..od jiného výrobce, klidně se poděl svým názorem!

2

Re: Triena sea kayaks

Tunning ala Maderovi

Přílohy příspěvku

temp.png 465.51 kB, soubor ještě nebyl stažen. 

Nemáte práva ke stažení příloh z tohoto tématu.

3

Re: Triena sea kayaks

Triena byla moje alternativa pri nakupu kajaku ale bohuzel v te dobe jsem nebyl schopny se na ni poradne svezt...tak sem si koupil Tiderace a velka spokojenost

4

Re: Triena sea kayaks

Tiderace napsal:

Triena byla moje alternativa pri nakupu kajaku ale bohuzel v te dobe jsem nebyl schopny se na ni poradne svezt...tak sem si koupil Tiderace a velka spokojenost

No a už ses svez? (myslím v trieně) A pokud jo, co si o ní myslíš ve srovnání s TR? (jízdní vlastnosti a taky materiálově...)

If you want the ultimate, you've got to be willing to pay the ultimate price.

5

Re: Triena sea kayaks

Antonius Carbonius napsal:

Toto témata jsem přidal jako vlastník Charona. V loděnici máme Elefterii HV. Obě lodi jsou dobré ale britský tvar mi sedí víc. Zatím nejsem schopen vysvětlit proč. Pokud máš nějakou jinou loď..od jiného výrobce, klidně se poděl svým názorem!

Musim citovat vlastni text jelikoz jsem prisel na to, proc mi sedi Britsky tvar vice nez Svedsky. Britsky tvar poskytuje lodi vetsi stabilitu i bez skegu a kormidla (alespon pro mou postavu - 95kg, 197cm). Kdyz se mi zasekl skegu u Sveda, tak lod ihned ztracela smerovou stabilitu pri bocnim vetru a vlne. Partak na lodi s anglickym tvarem tento problem nemel.

6

Re: Triena sea kayaks

Jirka Vlčí Dech napsal:
Tiderace napsal:

Triena byla moje alternativa pri nakupu kajaku ale bohuzel v te dobe jsem nebyl schopny se na ni poradne svezt...tak sem si koupil Tiderace a velka spokojenost

No a už ses svez? (myslím v trieně) A pokud jo, co si o ní myslíš ve srovnání s TR? (jízdní vlastnosti a taky materiálově...)

A které modely máš Jirko namysli? Všeobecně jsou hlavními rozdíly mezi TR a Standovými kajaky rozložení objemu a kokpit. U TR si nemůžeš objednat žádné změny či doplňky jako třeba dodatečný keelstrip.

7

Re: Triena sea kayaks

Docela bych si myslel, že trieně by mohl být adekvátní Xplore-L tvar, rocker a další parametry skoro přesně sedí (tak co člověk může vidět dle obrázku a dat na www). Zajímalo by mě jak moc to Standa trefil. Když jsem se s ním o tom bavil, říkal, že hlavní zdroj inspirace pro tvary trieny byly kajaky od valley a NDK.
Kokpit je jasnej. Já mám ještě  díru  s límcem (možná až zbytečně velkou) a v ní jednoduchou sedačku přilepenou na podlahu a na dvou špagátech zavěšenou zádovou opěrku. Ale viděl jsem sezení v elefteriích a tam už je zas vidět posun. Standa se učí, řekl bych, za pochodu (což není nutně špatně). Rozložení objemu si netroufnu hodnotit. (máme na mysli objem komor?) Bo Standa s přední přepážkou hodně šoupá podle velikosti majitele a přepážku za sedačkou začal dělat do oblouku aby zmenšil množství vody uvnitř kokpitu při zatopení.

If you want the ultimate, you've got to be willing to pay the ultimate price.