1

Téma: taky Honza

Ahoj, sice sem na fórum chodím pravidelně pro moudra už nějakou dobu, ale nějak jsem se zatím nedonutil  představit se - asi kvůli tomu, že jsem mořským kajaku věčný začátečník. Proto ani moc nepřispívám, nějak totiž nemám co. Je mi 35, bydlíme kousek od Trutnova, pracuju u HZS, na kajaku jsem toho moc nepojezdil, ale pořád neztrácím naději, že to ještě doženu. Zvláště po minulém víkendu na Orlíku jsem zase o něco pozitivnější. Před seakayakem jsem na jiných lodích nejezdil, respektive jezdil jsem na plachetnicích, ale s vodáctvím jako takovým jsem žádnou zkušenost, co by stála za řeč, neměl. Někde jsem kdysi viděl fotku kajakáře na moři a pořád mi to nešlo vypudit z hlavy...pak jsme jeli někdy před asi osmi lety na Orlík na symposium od HGčka a bylo to. Hned na to jsme s manželkou koupili dvě plastový WS Tsunami a ještě ten rok dvakrát do Chorvatska. Jenže co čert nechtěl, na tom sympoziu jsme kromě seznámení se s mořskýma kajakama a spoustou fajn lidí taky vzplodili prvního potomka...do dneška jsem rád, že není nějak postiženej po tý fernetový smršti :-) Pak přišel druhý potomek, peníze byly potřeba jinde,  kajaky jsem prodal s tím, že snad zase jednou, až... ale dlouho to netrvalo a jsem si jel koupit od Standy Klokočníka Nordkappa. Dopadlo to  nicméně tak, že mám toho oranžovýho "ala KTM" Charona a jsem moc spokojený.  Což byl mimochodem od Standy geniální marketingový tah nalákat lidi do Jablonce na koupi legendárního bazarového kajaku za rozumnou cenu a po tom, co se chudáci začátečníci jako já hodinu trápili na přehradě v tý vratký potvoře s ocean kokpitem a skoro žádným místem na bagáž, jim nabídl jakoby mimochodem svezení v klidném, rychlém, dvacetikilovém, velkém Charonovi - mě stačilo upádlovat asi sedm metrů abych věděl, že Nordkapp bude čekat na někoho jiného, kdo ocení jeho přednosti...a já zase budu čekat další čas, než si došetřím na Charona :-) Na seakayakingu se mi líbí, že se to většinou nehrotí, že do toho můžu sednout, i kdy