Michale, jistě se shodneme na tom, že sponzoring není to, když kámoš ve svém městě vidí, že tamní prodejce má např. výprodej. Obratem volá na mobil: "hele je tu károška o tři stovky levnější než u vás, nechceš ji koupit"?
Nebo to, že mi Mejdží půjčil svoje PLBčko na dobu trvání výletu.
Rozhodně se tedy nejednalo o přímé jednání s výrobcem, nebo prodejcem o poskytnutí něčeho za lepší cenu.
Abychom si rozuměli, já proti spoznoringu nic nemám, ale:
1) sponzoring je marketingový nástroj, tj. slouží k podpoře prodeje a proto bych byl rezervovaný k pozitivním výsledkům a nadšeným komentům poskytnutého materiálu.
2) pro výlety za humny - tj. v Evropě v rámci mé dovolené.... no prostě tady nepokládám sponzoring za nutný. Možná až budu chtít pádlovat kolem Hornu, tak to zvážím, ale v současné době pro mě opravdu není východiskem.
If you want the ultimate, you've got to be willing to pay the ultimate price.